AKU BUKAN PENENTANG

Adakala aku dilihat sebagai penentang,tetapi hakikatnya aku sedang mengajar sesiapa saja yang perlu aku harus sampaikan bahawa usahlah menjadi sejenis bangsa tidak guna.Hari ini yang menjadi teruk adalah minda bangsa kita sebahagiannya yang semakin lama ibarat bukit yang ditarah makin lama makin rosak.Namun demi amanah kudrat yang Allah beri maka aku harus "langgar" sesiapa saja demi sampaikan dan tegakan Haq singkirkan yang batil.Walaupun aku bertindak secara drastik maka itulah caranya.

Seperti biasa keadaan ini orang sentiasa memandang serong dan meluat.Bagi aku apa peduli orang kata,apa peduli hilang kuasa,apa peduli tidak dapat wang,..pokoknya harus lunaskan amanah Ilahi ini.Bagaikan dada ditikam belati tajam jika aku simpan dalam hati perbuatan merosakan bangsa sendiri.Aku ada prinsip tersendiri dan menjadi wadah perjuanganku demi agama,bangsa dan negara.Memang agak sukar untuk merubah apa yang sedia ada namun ini bukan menjadi kekangan untuk aku teruskan perjuangan aku.

Kesetiaan aku kepada pemimpin benar,yang disanggah pemimpin khianat bangsaku.Tanah Melayu cukup hebat kini hilang namanya,orang melayu juga hebat kini hilang hebat keasliannya,kemana semua ini hilang?..hilangnya kerana hancur iman,rosak jiwa dan malapnya hati tiada cahaya nur yang suci.Sekali lagi aku bukan penentang.Aku berjuang tidak siapa akan tahu siapa diri punyai diri dlm tubuhku.

Tidak ada komentar: